Log på
Logo text
Foderspreder

Foderspreder

Fodring når du ønsker det

Har du brug for at lokke dyr frem til et bestemt jagtområde, kan en foderspreder være en god investering. Hos Jagt-Jakt.dk har vi et bredt udvalg af fodersystemer, der gør det muligt at opnå en succesfuld jagt ved hjælp af spredning af foder. Vores fodersystemer kan benyttes til både råvildt, vildsvin samt fugle.

En foderspreder gør arbejdet nemt 

Med en foderspreder undgår du, at du selv skal ud og sprede foder til vildtet. Fodersprederen har mange forskellige funktioner, der gør det muligt at fodre på bestemte tidspunkter samt afveksle mængden af foder der spredes. Nogle af vores foderspredere kommer med solceller, så du slipper for at lade batterierne op.

Alle vores foderspredere er bygget i kraftige og holdbare materialer, så de ikke vælter eller ødelægges i forbindelse med vind og vejr. Det kraftige materiale beskytter også fodret bedst muligt, så du ikke behøver tænke på, om fodret er blevet dårligt. Vores foderspredere kommer i forskellige farver og størrelser, så de kan passe bedst muligt ind i omgivelserne. I vores webshop kan du se vores store udvalg og læse mere om de mange fordele, der er ved vores fodersystemer

Se vores sortiment af fodertønder.

Mange typer af fodermetoder

Det er vigtigt at vælge det helt rigtige fodersystem. Har du det bedst med selv at stå for spredningen af foder, eller foretrækker du, at det bliver gjort automatisk på daglig basis? Det er nogle af de overvejelser, du bør gøre, inden du investerer i et fodersystem. Hos Jagt-Jakt.dk forhandler vi mange forskellige typer af fodermetoder. Vi tilbyder blandt andet:

  • Fodertønder
  • Foderspiral
  • Foderautomat
  • Fodersystem

Hos Jagt-Jakt.dk finder du både manuelle og automatiske fodersystemer i forskellige størrelser og prisklasser. Vi forhandler både til hobbyjægere og til professionelle jægere. Hvis du er i tvivl om, hvad dit behov er med hensyn til et fodersystem, så rådgiver vores medarbejdere gerne om de mange muligheder, der findes for dig i vores webshop.

Du kan læse mere om vores fodersystemer her.

Med en foderspreder fra Jagt-Jakt.dk er den succesfulde jagt så godt som i hus

Har du yderligere spørgsmål til nogle af vores mange produkter i vores webshop som f.eks. foderspreder vildt, sidder vi klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os på tlf. 52 23 01 11 eller på mail info@jagt-jakt.dk. Du kan også vælge at udfylde vores kontaktformular, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål omkring foder spredning.