Log på
Logo text
Fodermaskine

Fodermaskine

Hos Jagt-Jakt.dk leverer vi fodersystemer til mange behov

Hos Jagt-Jakt.dk har vi et stort sortiment af fodermaskiner, der kan opstilles i skov eller på mark. Fodermaskinerne kan benyttes til blandt andet råvildt og fugle og kan derudover bruges til mange typer af foder. En fodermaskine er velegnet til jægere, idet vildtet helst undgår mennesker i forbindelse med fodring.

Egenskaber og vejledning om fodermaskiner

Med en fodermaskine fra Jagt-Jakt.dk får du et produkt med lang holdbarhed, da vi tester vores sortiment på vores egne foderpladser. Derudover kommer en fodermaskine med mange andre fordele som f.eks. timer, foderspredningsradius og mængde af foder, der bliver spredt. Når du opstiller en fodermaskine, vil dyrene i området hurtigt lære fodringstidspunkterne. Det giver dig hurtigt en fornemmelse af, hvornår vildtet er at finde på terrænet. Vores fodermaskiner er bygget solidt, og du skal derfor ikke være bange for, at mus og rotter skal gå i foderet. Dog skal du være opmærksom på andre ting, når du opstiller din fodermaskine:

  • Foderstedet bør placeres, hvor der også findes naturlig føde
  • Undgå at opstille foderpladser tæt på veje og huse
  • Sørg for at fodre jævnligt hele vinteren
  • Undgå for store ændringer i foderet
  • Tjek altid fodermaskinen indvendigt for at være sikker på foderets tilstand

Du kan med fordel opstille flere fodermaskiner i dit jagtområde. På den måde har du større sandsynlighed for at tiltrække forskellige grupper af dyr til dit område. Husk at du også kan tilpasse dine fodermaskiner med forskellige spiraler, så de passer til forskelligt foder.

I vores webshop vil du finde foderautomat rådyr, fodertønder vildt og meget andet. Hvis du er i tvivl om, hvilket behov du har med hensyn til fodermaskiner, er du altid velkommen til at kontakte os. Vores medarbejdere rådgiver gerne om vores sortiment, så du kan få den optimale løsning til din foderplads.

Se vores sortiment af fodermaskiner som f.eks. foderautomat råvildt her.

Hurtig og nem levering 

Hos Jagt-Jakt.dk er vi hurtige og effektive for at sikre, at du kan få dine varer hurtigst muligt. Vi afsender varerne senest 2-3 dage efter din bestilling, de fleste gange allerede dagen efter, så du hurtigt kan få dit nye udstyr i brug. Hvis vi ikke har varen på lager på købstidspunktet, sender vi en mail med forventet leveringstidspunkt til dig. For os betyder kundeservice alt, og vi holder dig derfor altid bedst muligt opdateret om vores produkter og leveringstid.

Kontakt Jagt-Jakt.dk for køb af din næste fodermaskine

Hos Jagt-Jakt.dk har vi en bred viden inden for jagt og jagtudstyr. Vores medarbejdere rådgiver gerne inden for alt vores udstyr, så du kan blive klar til den kommende jagtsæson. Kontakt os på tlf. 52 23 01 11 eller på mail info@jagt-jakt.dk, så vi sammen kan løse dine behov. Du kan også udfylde vores kontaktformular, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

 

Fodermaskine